تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

افراد دارای تیپ شخصیتی حسی

این افراد به واقعیت های فیزیکی ،مثل آن چه می بینند یا می شنوند، بیشتر توجه می کنند.به آنچه که میبینند نسبت به چیزی که در ذهن است بیشتر توجه می کنند. به وقایع و جزئیات خیلی توجه میکنند . آن چه را می خواهند یاد بگیرند باید تجربه کنند. در این مقاله فرق افراد حسی و شهودی در MBTI را بررسی میکنیم.

از کجا بفهمم که شخصیت حسی دارم یا شهودی؟

به سوالات زیر توجه کنید. اگر این سئوالات در مورد شما صادق هستند شما حسی هستید:

  • من وقایع را مثل عکس می بینم
  • من به واقعیت ها و اسناد نگاه می کنم تا بتوانم مشکلی را حل کنم
  • من عمل گرا هستم
  • من ابتدا با واقعیت ها روبرو می شوم تا بتوانم یک تصویر بزرگ بسازم
  • من باید چیزی را ببینم یا تجربه کنم تا در مورد آن قضاوت کنم
  • گاهی آن قدر به وقایع و جزئیات توجه می کنم که امکانات جدید را از دست می دهم.

افراد دارای تیپ شخصیتی شهودی

اگر شما شخصیت شهودی دارید، توجه بیشتری به الگوها و معناها می کنید. بیشتر به تصویر کلی مساله نگاه می کنید تا جزئیات آن. بیشتر به تجربیات جدید فکر می کنید تا به جزئیاتی که قبلا برایتان تکرار شده است.به سوالات زیر توجه کنید. اگر این سئوالات در مورد شما صادق هستند شما شهودی هستید:

  • من به الگوها و روابط بین مسائل توجه بیشتری می کنم
  • من برای حل مسائل، از روابط بین آن ها استفاده می کنم
  • من به تصویر کلی یک موضوع نگاه می کنم و سپس حقایق و قسمت های آن را درک می کنم
  • من به سمبل ها، شهود و الهامات درونی بیشتر از آن چه تجربه می کنم اطمینان دارم
  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی