تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

شخصیت istj چیست؟

شخصیت istj

افرادی که دارای شخصیت istj هستند، معمولا آدم های ساکتی هستند و اراده بی نهایت محکمی دارند. حس به عنوان نقش اولشان باعث می شود، احتمالا از همه تیپ ها واقع گرا تر ، واقع بین تر و عمل گرا تر باشند. به علاوه از همه محافظه کار تر هستند. معمولا دقیق و موشکافند و به ویژه در مورد امور واقع دقت و موشکافی زیادی می کنند.

ظاهر این افراد معمولا تمیز و مرتب  ، محافظه کارانه ، موقر و سنگین و ساده است.تمایلی به پوشیدن رنگ های تند و مد های روز ندارند، ظاهری کلاسیک تر وتمیز و مرتب تر را ترجیح می دهند. اینکار زمانی که برای رفتن به محل کار آماده می شوند بسیار مشهود است.

کلام این افراد معولا آرام ، حساب شده و انباشته از ارجاعات به چیزهای مشخص است. داستان ها را طبق یک نظم زمانی نقل می کنند و به ندرت ممکن است از یک مسیر خطی منحرف شوند. Istjها به صورت ذاتی محتاتند. در مواجهه با یک تغییر یا یک موقعیت تا آشنا اغلب مردد می شوند و ممکن است بخواهند از اقداماتی که در گذشته کارگر افتاده مطلع شوند.

اانگیزه ی بسیار بالایی دارند برای اینکه به هدفشون برسند ، تمرکز فوق العاده بالایی دارند  و می توانند تمام انرژی خود را هر بار بر یک موضوع بگذارند. آهسته و پیوسته بودن دقیق ترین توصیف برای شیوه کاری istj ها است، به این معنی که دوست ندارند عجله و شتاب به خرج دهند. خیلی تودار هستند، خصوصا در مورد مسائل شخصی، می توانند ساعت های طولانی را به راحتی در تنهایی بگذرانند. خواه در حا کار و خواه در حال لذت بردن از سرگرمی هایی مانند مطالعه ، باغبانی ، اشپزی و دیگر فعالیت های علمی ، توانایی تمرکز بزرگ ترین نقطه قوت آن ها است، اما قاطعیت و عزم راسخ آن ها می تواند در عین حال آن ها را یک دنده و انعطاف ناپذیر و خصوصا در برابر تغییر مقاوم نشان دهد.

در کار و تفریح به یک اندازه صادق و روراست هستند، مسائل را جدی میگیرند و قبل از پردختن به فعالیت های تفریحی، به مسولیت های خود عمل می کنند. دوستانشان گاهی از آن ها بخاطر مسولیت پذیری بیش از اندازه خرده می گیرند، چون افراد این تیپ به ندرت کاری انجام می دهند که در آن ذره ای دیوانگی و خطر وجود داشته باشد.

چالش های ویژه istj ها

برون گرا ها باید تلاش کنند حتما به نیاز istj ها به تفکر قبل از عمل ، احترام بگذارند. احساسی ها باید حرف های خود را تا حد ممکن منطقی ارائه دهند یا انتقاد و بازخورد را به خود نگیرند. دریافت گرا ها باید درک کنند که این افراد ممکن است ممکن است مدتی طول بکشد تا درباره چیزی تصمیم بگیرند. اما وقتی تصمیم خود را گرفتند، به سختی می توان نظرشان را تغییر داد.

در نتیجه هر چه واقعیات راستین و مرتبط با موضوع بیشتر باشد، این افراد ممکن است در را بر روی امکانات و احتمالات جدید طی مدت زمان بیشتری باز نگه دارند. اما بزرگ ترین چالش احتمالا در برابر شهودی ها است. چون باید دست به هر کاری بزنند تا اطمینان حاصل کنند، پیشنهادهایشان واقع بینانه و عملی است. آن ها باید خود را برای مقاومت همیشگی istj ها در برابر ایده های تازه و آزموده نشده و انتقاد فوری در مورد جنبه های واقعی یا نقص در استدلال آماده کنند.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی