تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

شخصیت Infj

افرادی که دارای شخصیت infj هستند، آدم هایی پیچیده و خلاق با احساسات عمیق  هستند و اعتقادات محکمی دارند به همین خاطر  شناخت آن ها اغلب دشوار است. معمولا تودار و گاهی در موقعیت های اجتماعی کمی ناراحت هستند. این افراد عموما رابطه تک به تک با دیگران را ترجیح می دهند. رابطه ای که در آن می توانند واقعا تمام توجه خود را بر فرد مقابل متمرکز کنند. معمولا شنوندگان بسیار خوبی هستند و مهارت خاصی در ارائه راه حل های روشن بینانه و خلاق برای مسائل دیگران دارند.

این افراد معمولا چندان از نظر کلامی و جسمی گرم و صمیمی نیستند. حالت بدنشان معمولا شق و رق است و با عزم و ارا ه بسیار راه می روند یا حرکت می کنند. افراد دارای این نوع شخصیت اغلب نظرات محکمی بر پایه ارزش ها و اعتقادات خود دارند و بعد از این که موضع خود را اعلام کردند، شاید تغییر دادن نظرشان کار بسیار دشواری باشد. کلامشان اندیشمندانه، کنایی و سرشار از معانی عمیق، اما اغلب غامض است و گاهی به سختی می توان آن را دنبال کرد.

 این افراد تا حدی رسمی هستند، ظاهرشان معمولا محافظه کارانه است. خیلی کم  لباس های پر زرق و برق می پوشند و چون امکان دارد  هم مقتصد و هم مبتکر و کاردان باشند، احتمالا لباس های گران قیمت را بیشتر نوعی تجنل تلقی می کنند تا امری ضروری. بیش از همه جذب مشاغلی می شوند که به آن ها اجازه می دهد متفکر و برانگیزاننده باشند و تمام جزییات و کارهای اجرائی را به دیگران محول می کنند.

هر چند این افراد در تمام رشته ها حضور دارند، معمولا جذب مشاغلی می شوند که به آن ها اجازه می دهد تا با دیگران به صورت تک به تک کار کنند. مانند مشاوره و تدریس. از نوشتن هم لذت میبرند. اما هرکاری که می کنند باید نسبت به آن نوعی احساس صداقت شخصی داشته باشند تا برایشان با معنا و همراه با رضایت واقعی باشد. Infj ها علایق گوناگونی دارند، اما اغلب از تفریحات و سرگرمی هایی لذت می برند که می توان آن ها را به تنهایی یا با خانواده و یا با چند دوست نزدیک انجام داد.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی