تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

 

INTJ یکی از 16 تیپ شخصیتی است که در تست mbti مشخص می شود. این نوع شخصیت در برخی مواقع  معمار یا استراتژیک نامیده می شود. افراد دارای شخصیت INTJ بسیار تحلیل گر ، خلاق و منطقی هستند. به گفته روانشناس دیوید کیرسی"تقریبا 1 تا 4 درصد از جمعیت جهان دارای این تیپ شخصیتی هستند. در بررسی های اجمالی می توانید درباره  INTJ بیشتر بدانید.

افرادی که این شخصیت را داشته باشد از بقیه ی افراد مستقل تر هستند. به طور معمول آرام و تودار و در تعاملات دخود با دیگران بسیار رسمی و خونسرد هستند.زمانی که درباره پروژه های مورد علاقه خود صحبت می کنند هیجان بیشتری نشان می دهند. تا زمانی که آماده نباشند در کاندن توجه قرار نمی گیرند.

در مقابل چاپلوسی و ستایش بیش از حد احساس خجالت می کنند. بیشتر وقت خود را در افکار عمیق هستند. کسانی که دارای این نوع شخصیت هستند بسیار پیچیده اند. غالبا جملاتشان طولانی و پیچیده است. تفکرهای مرتبط زیادی را در جمله هایشام مشاهده می کنید که درک آن ها برای همه ساده نیست. حتی امکان دارد مبهم و نا مفهوم حرف بزنند. این افراد ممکن است در برابر کسانی که منظورشان را درک نمی کنند، بسیار نا شکیبا باشند.

معمولا این افراد فکورانه و حساب شده حرکت می کنند. ممکن است ظاهری منحصر به فرد داشته باشند، این موضوع به این دلیل است که نظر دیگران چندان اهمیتی برای آن ها ندارد. با توجه به این که استاندارد های بالایی برای خودشان در نظر میگیرند اغلب والیدن و روسای سختگیری هستند. حتی فعالیت های تفریحی این نوع شخصیت در نوع خودسازی است. مانند یادگیری یک زبان خارجی.

خصوصیات اصلی شخصیت INTJ

  1. بسیار درون گرا هستند و ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند.
  2. بیشتر به کلات نگاه می کنند و دوست دارند به جای جزییات عینی روی اطلاعات انتزاعی متمرکز شوند.
  3. بر منطق و اطلاعات عینی تاکید فراوانی دارند.
  4. برای داشتن کنترل و نظم در دنیای احساسات خود ترجیح می دهند همیشه برنامه ریزی داشته باشند.

باید در نظر داشته باشید که هر نوع تیچ شخصیتی دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود است. در ادامه تعدادی از آن ها را نام می بریم.

 

نقاط قوت شخصیت intj

  1. از مفاهیم نظری و انتزاعی لذت می برند.
  2. انتظارات زیادی دارند
  3. شنونده های خوبی هستند.
  4. انتقاد پذیر هستند.
  5. اعتماد به نفس بالا و سخت کوشی فراوانی دارند.
  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی