تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

چگونه عشقمان را فراموش کنیم؟

برای همه ما زمانی اتفاق افتاده تا در یک رابطه عاطفی به بن بست بخوریم و مجبور شویم بنا بر دلایلی رابطه را تمام کنیم. این کار بسیار سخت است اما این پایان راه نیست و نباید همه زندگی را تمام شده دانست، بلکه باید برای فصلی تازه از زندگی آماده شد و و دوباره به زندگی عادی برگشت. برای این کار نیازمند راه کار هایی هستید تا بتوانید کمی راحت تر فراموش کردن احساسی که داشتید را شروع کنید.

راه های فرامش کردن عشقمان:

چگونه عشقمان را فراموش کنیم ؟ راه های زیر را دنبال کنید تا عشقتان را فراموش کنید.

1.به جای اینکه به خاطرات زیبایی که با او داشتید فکر کنید کمی عاقلانه به رفتارهایش فکر کنید. به تمام رفتار هایی که در طول مدت رابطه باعث آزرده کردن شما شده است. کمی بیشتر دقت کنید تا بتوانید چهره کسی را که تا حدودی شما را فریب داده بهتر ببینید در ادامه روش هایی برای "چگونه عشقمان را فراموش کنیم" خواهیم گفت.
2.واقع بین باشید و قبول کنید رابطه ای که بر اساس عشق واقعی ، صمیمیت، صداقت و تعهد نیست دیر یا زود فرو می ریزد بنابراین وسوسه نشوید و در برابر وسوسه بازگشتن مقاومت نمایید.
3.خودتان را باور داشته باشید. به هیچ عنوان به این موضوع فکر نکنید که فقط اون فرد  برای شما مناسب بوده است و شما  دیگر هرگز عاشق نمی شوید. با گذشت زمان متوجه می شوید که افراد شایسته زیادی بر سر راهتان قرار می گیرند.
4.کمی خوشبین باشید. به این فکر کنید که الان مجرد هستید و می توانید با افراد زیادی آشنا شوید. خوشبین بودن موجب می شود شما زودتر عشق از دست رفته تان را فراموش کنید.
5.به هیچ عنوان به این فکر نکنید چون جذاب و دوست داشتنی نبودید شما را رها کرده است. به این فکر کنید که این موضوع این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید.
6.کسی که به احساسات شما توجه نمی کند و نسبت به شما و رنج هایتان بی تفاوت و منفعل است، به هیچ عنوان شایسته عشق ورزی نیست. اگر عشق و احترام در یک رابطه باید متقابل باشند نتیجه ای جز سرخوردگی ندارد.
7.زمان های خود را به تنهایی بگذرانید. از تنها بودن و مستقل شدن خود لذت ببرید و همیشه رای پر کردن تنهایی خود به دیگران متوسل نشوید. بدون وابستگی به دیگران شاد باشید زیرا فرد زندگی آینده تان به شادی نیاز دارد.
8.هر چیزی که از او دارید را جمع کنید و خارج از دید خود  بگذارید.
هرکسی در طول زندگیش حداقل یکبار عاشق خواهد شد و اگر عشقی یکطرفه باشد با عمق درد آشنا میشود.
حتماً در طول زندگی خود و اطرافیانتان جملاتی از این دست را شنیده‌اید و با کسانی روبه‌رو شده‌اید که عشق و علاقهٔ یک‌طرفه نسبت به کسی را در زندگی خود تجربه می‌کنند و این علاقهٔ یک‌طرفه و بی‌نتیجه تا جایی پیش می‌رود که زندگی روزانه و کار و فعالیت آن‌ها دچار مشکل می‌شود؛ اما این دوست‌داشتن یک‌طرفه چه مزایا و معایبی می‌تواند برای شخص داشته باشد؟ و چه کمکی می‌توان به این افراد کرد؟

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی