تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های مرد جذاب

اولین نکته ای که مردان باید بدانند این است که دنیای زنان متفاوت از دنیای آنهاستو آشنا شدن با این دنیا جذابیت‌های زیادی دارد و باعث بهبود رابطه عاطفی می شود.

جان گاتمن می‌گوید بیشترین شکایتی که زنان دارند این است که چرا مردان از ابراز عشق نمیکنند . زنان عدم صمیمی شدن مرد خود را به حساب دوست نداشتنی بودن خود می‌دانند و شروع به گیر دادن و غر زدن می‌کنند. از طرفی مردان غر زدن را نوعی حمله به خود می‌دانند و بیشتر از زن دور می‌شوند.

اگر مردی دنبال یک رابطه سالم است بهتر است به نیازهای زن توجه کند. در طول تاریخ زنان به سمت مردانی جذب می‌شدند که ویژگی‌های خاص مردانه داشتند.

وظایف مرد از نظر زنان

در زمان‌های بسیار دور، آن زمانی که مردم در جنگل و غارها زندگی می‌کردند، مردان دو نقش مهم داشتند که هنوز هم در حافظه تاریخی زنانه باقی مانده است: فراهم‌کنندگی و حمایت‌گری

الف- ویژگی مرد جذاب: فراهم‌کنندگی

تصور کنید به هزاران سال پیش برمی‌گشتیم و فیلم زندگی یک خانواده را تماشا می‌کردیم؛ زن از خانه و بچه‌ها مراقبت می‌کرد و مرد با قدرت بازوی خود و با درایت در جنگل و بیابان به دنبال شکار می‌گشت یا به دنبال جمع‌آوری مواد غذایی برای اعضای خانواده.

اگر مرد توان جسمانی زیادی نداشت یا تدبیر کافی برای فراهم کردن نیازهای اساسی خانواده نداشت زن ناامید می‌شد و گویی می‌بایست امیدش را از مرد قطع کند. از طرف دیگر وقتی مرد می‌توانست وسیله‌ای برای اعضای خانواده فراهم کند به عنوان یک قهرمان مورد توجه زن خانواده قرار می‌گرفت.

بر این اساس در طول تاریخ زنان انتظار داشتند مرد مقابلشان قدرتمند باشد و بتواند خانواده را حمایت کند. امروزه نیز زنان هر چقدر هم خودشان توانایی و استقلال داشته باشند باز هم در اعماق ذهن خود دوست دارند مرد بتواند قدرت فراهم‌کنندگی داشته باشد.

خصوصیات مردان جذاب:

1- هدف‌مند

مردی که بی هدف باشد ، هم خودش سرگردان می‌شود و هم زن احساس می‌کند با شخص ناتوانی همراه است. بسیار مهم است که مرد برای خودش هدفی مهم داشته باشد و در جهت آن قدم بردارد.

مرد سرگردان امنیت زن را به هم می‌زند، زیرا زنان دوست دارند مرد تکیه گاهی برای آن‌ها باشد و مرد بی‌هدف را قابل اعتماد نمی‌دانند.

گاهی بعضی از زنان با انتقاد و سرزنش اجازه بروز قدرت مردانگی را به مرد نمی‌دهند، او را تحقیر می‌کنند و آن‌گاه از بی‌مسئولیتی مرد گلایه می‌کنند.

  • ۰۰/۰۴/۲۳
  • مینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی